ПРАВИЛА ВІДВІДУВАНЬ КІНОТЕАТРУ

Кінотеатр «Байда» є сучасним кінокомплексом, оснащеним новітнім технологічним обладнанням, системою звуку DOLBY DIGITAL і системою тривимірної оптичної проекції XPAND 3D.
Адміністрація кінотеатру висловлює щиру подяку всім відвідувачам і просить дотримуватися наступних правил для підтримки комфортних умов перегляду і відпочинку.
Під час відвідування кінотеатру просимо Вас з повагою ставитися до гостей і персоналу кінотеатру.
Купуючи вхідний квиток, відвідувач автоматично приймає справжні правила і погоджується з умовами відвідування, зазначеними нижче.

Час роботи кінотеатру:

Кінотеатр починає роботу за 15 хвилин до початку першого сеансу.
Каса кінотеатру закінчує роботу через 10 хвилин після початку останнього сеансу.

Продаж квитків:

- Сеанс відбудеться під час продажу десяти і більше квитків.
- Продані квитки підлягають безумовному поверненню виключно в разі скасування сеансу, або заміни демонстрируемого фільму.
- Крайній термін повернення квитка (за бажанням глядача)  — 30 хвилин до початку сеансу.
- У разі запізнення на сеанс квитки в касу не приймаються і не обмінюються.
- Бронювання квитків по телефону здійснюється щодня з 10.00 до 22.00
- Бронь автоматично знімається (припиняє діяти) за 20 хвилин до початку сеансу (Бронь на перший сеанс перестає діяти за 5 хвилин до початку сеансу).
-У Разі наявності черги в касах, першочергове право на купівлю квитків мають глядачі, які отримують їх на поточний сеанс, а також особи, заздалегідь забронювали квиток.
- Знижки та пільги надаються відповідно до проведеної адміністрацією кінотеатру маркетинговою політикою і діють відносно фільмів, знижки на перегляд яких дозволені їх правовласниками.
- Вказане в квитку час початку сеансу позначає час початку демонстрації відповідного фільму, включаючи всі анонсна і рекламні матеріали.

Пропускний режим:

- Квиток без контрольної лінії вважається не дійсним
- Займати місця в залі для глядачів слід згідно з номером ряду і місця, зазначеного у квитку.
- Глядач зобов’язаний зберігати квиток до кінця сеансу. У разі втрати квитка послуга демонстрації фільму вважається не оплаченої.
- Співробітник кінотеатру має право вимагати у глядача квиток для здійснення додаткового контролю в будь-який момент протягом усього сеансу.
- На сеанси фільмів, що мають вікові обмеження, встановлені Міністерством Культури і туризму України, не допускаються глядачі, які не досягли встановленого віку, без супроводу батьків або осіб, які їх замінюють. Під особами, які заміняють батьків, слід розуміти: повнолітні близькі родичі (брати і сестри, дідусь, бабуся, брати і сестри батьків), усиновителі, опікуни.

Користування 3D окулярами:

- Відвідувач, купивши квиток на сеанс ЗD з використанням окулярів і пред’явивши квиток на контролі перед входом в кінозал, отримує ЗD окуляри. Окуляри видаються кожному відвідувачу в кількості 1 шт.
- Усі 3D окуляри видаються чистими.
- ЗD окуляри є власністю кінотеатру і відвідувач несе за них повну матеріальну відповідальність.
- При тимчасовому виході з кінозалу під час сеансу ЗD окуляри обов’язково здаються співробітнику кінотеатру.
- Після сеансу на виході з кінозалу кожен відвідувач зобов’язаний ОСОБИСТО здати 3D окуляри співробітнику кінотеатру.
- Кінотеатр не несе відповідальності за можливу оптичний дискомфорт, що виник під час перегляду фільму в форматі ЗD. Якщо у Вас є проблеми із зором, то перед походом в кінотеатр просимо Вас проконсультуватися з лікарем.
- Фільми у форматі 3D не рекомендуються дітям до шести років. Батько дитини приймає самостійне рішення про можливість промотра дитиною фільму в форматі ЗD.
- Якщо Ви носите окуляри, то ЗD окуляри необхідно надягати поверх окулярів з діоптріями.
- Якщо відвідувач з яких-небудь причин не може здати ЗD окуляри контролеру (окуляри зламані, загублені, передані іншій особі), відвідувач зобов’язаний компенсувати кінотеатру їх вартість.
- Якщо під час сеансу виникли проблеми з зображенням 3D, такі окуляри підлягають заміні.

Заборонено:

- Входити в зал для глядачів без квитка.
- Заважати перегляду фільму іншими глядачами.
- Відвідувати кінотеатр в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння; з тваринами; із засобами самооборони, колючими і ріжучими предметами, з будь-якими видами зброї.
- Курити на всій території кінотеатрального комплексу. Заборона поширюється на всі види тютюнових виробів і електронні аналоги.
- Відвідувати кінотеатр у робочому і брудному одязі.
- Смітити і розкидати різні предмети (упаковки, жувальні гумки, серветки і т.д.)
- Проносити і вживати їжу та напої куплені за межами кінотеатру.
- Проводити фото та відеозйомку в залі для глядачів і користуватися будь-записуючої апаратурою під час сеансу кінопоказу.
- Створювати перешкоди в роботі співробітникам кінотеатру.
- Вживати в своїй мові нецензурні вирази.
- Закидати ноги на дивани і крісла в фойє і кінозалі.
- Міняти розташування майна в залі і буфеті.

Відповідальність сторін:

- Відвідувачі кінотеатру зобов’язані дбайливо ставитися до майна, не допускати його псування, а також здійснювати інших дій, що заважають нормальному проведенню заходів, дотримуватися чистоти і порядку у кінозалі, кафе і на території кінотеатру в цілому.
- У разі нанесення шкоди майну кінотеатру, відвідувач відшкодовує пред’явлену суму збитку в повному обсязі.
- При порушенні загальноприйнятих правил і норм поведінки (нецензурна лайка, агресивна поведінка, порушення тиші в залі під час сеансу і т.д.) співробітники кінотеатру мають право вивести такого відвідувача з кінозалу і буфета. При цьому повернення вартості квитка не проводиться.
- Все глядачі мають право на звернення з претензіями щодо питань реалізації послуг кінотеатром до його адміністрації протягом робочого дня. Книга скарг і пропозицій знаходиться у касира кінотеатру і видається на перше прохання відвідувачів.

23 Responses to ПРАВИЛА ВІДВІДУВАНЬ КІНОТЕАТРУ

  1. Игорь:

    Добрый день. У меня вопрос. На определенные фильмы у вас действует скидка для детей до 12 лет. Однако при онлайн-заказе билетов это нигде не отражается. Или же скидка действует только при покупеке билетов за наличные? Поясните, пожалуйста. Спасибо.

    • Gogen:

      Доброго дня, пане Ігоре!
      На жаль, ми не можемо наразі продавати онлайн-квитки з дитячою знижкою. Отже, поки що пільгові квитки тільки у касі за готівку або кредитною карткою.
      Але незабаром це буде доступно онлайн. Ми сподіваємось))

  2. Юрий:

    Добрый день! Почему при покупке билетов онлайн взымается плата за некий «сервисный сбор» в размере 10% от стоимости билет?

    • Gogen:

      Доброго дня!
      Сервісний збір — це банківська комісія, яку отримує фінансова установа, що забезпечує транзакцію купівлі квитка.
      На жаль, без участі банку кінотеатр не може впровадити онлайн-продажі.
      Дякуємо!

      • Юрий:

        «На жаль, без участі банку кінотеатр не може впровадити онлайн-продажі» — с этим я согласен, но сервисный сбор изымается только в Вашем кинотеатре…

        • Gogen:

          Доброго дня, пане Юрію!
          Ваше твердження не є дійсним. Багато кінотеатрів мають націнку при онлайн-купівлі. Брати на себе ці витрати можуть дозволити собі мережі з високими грошовими обсягами.
          Ми, на жаль, поки що не вивозимо це навантаження, але працюємо над цим питанням. Ця додаткова платня не до вподоби нам теж.
          Тільки сьогодні, наприклад, позбавив своїх глядачів націнки київський кінотеатр «Жовтень». Але нам дуже далеко до цього велетня. Проте, ми стараємось.

  3. Наталья:

    Добрый день. На сколько человек рассчитан диван в байде? Если семья из двое взрослых и двое детей, возможно посещение 3 Д фильма и какое количество очков будет выдано?

    • Gogen:

      Доброго дня, пані Наталіє!
      Диван загалом розрахований на двох дорослих і одну дитину віком до 12 років.
      При демонстрації 3D-фільму видається троє окулярів.
      Втім можуть бути випадки, коли ми за проханням глядачів допускаємо ще маленьку дитинку.
      Це можливе, коли кількість окулярів достатня для забезпечення інших глядачів.
      Дякую!
      Гарного дня!

      • Наталья:

        Где можно при покупке увидеть информацию по поводу мест на диване? Учитывая тот факт,что стоимость дивана равна стоимости четырех мест в зале и условия на диване, особенно находящихся на входе, не соответствуют VIP?!

        • Gogen:

          На жаль, не можна бути впевненим, що вам сподобаються ці місця, поки Ви не відвідаєте кінотеатр.
          Так само, як і фільм може прийтися Вам до смаку або навпаки.
          Проте, дякуємо Вам за інформацію. Ми спробуємо вирішити це питання.
          Якщо ми завдали Вам розчарувань — прийміть наші вибачення.
          Сподіваємось, що наступного разу Ваші враження будуть приємнішими.
          Гарного дня!

          • Наталья:

            Ваш кинотеатр мы посещали часто и вопроса,что не хватит очков,раз нас пришло четверо ( двое детей и двое взрослых),не возникало. И насчёт количества мест на диване у нас соответственно не возникало ранее вопроса. Но к сожалению, вчерашнии поход был особо не приятен. Настроение было испорченно персоналом,которые даже на вопрос сколько оставить залога за очки,дали неприятный и хамскии ответ:» ждите,зайдёте последние,если хватит очков,выдадим,нет,сдавайте билет в кассу». Думаю,стоит научить персонал быть более улыбчивыми и не хамить. И с учётом того,что очки очень часто мигают и не работают корректно,стоит держать их в запасе в достаточном количестве.

          • Gogen:

            Приміть, будь ласка, наші вибачення!
            Ми вже розібралися в даній ситуації і вдалися до певних управлінських рішень.
            Втім, просимо зауважити, що під час такої напруженої роботи кінотеатру, яка була вчора, персонал несе високі навантаження.
            Звісно, це жодним чином не може бути виправданням хамству і грубості.
            Що стосується окулярів, можемо зазначити, що їхня вартість складає близько 30 Євро. На превеликий жаль, тільки за вчорашній день одну пару вкрадено і двоє окулярів розбиті глядачами.
            Усього за останній вікенд втрачено 7 окулярів. З початку грудня — 10.
            Система Xpand, яка застосовується в Байді, досить рідка і коштовна, але характеризується кращими показниками глибини 3D-зображення.
            Висока вартість, на жаль, не дозволяє тримати їх в достатній запасній кількості.
            Якщо б Ви купили замість VIP чотири звичайних місця — не було б жодних проблем з забезпеченням окулярами.
            Проте, пропоную Вам в якості певної компенсації за зіпсований настрій прийняти запрошення на безкоштовний перегляд будь-якого фільму з репертуару нашого кінотеатру у будній день.
            Прошу написати мені на пошту jpgogen@gmail.com
            Приємного вечора!
            Дякую!

  4. Наталья:

    Количество разбитых и испорченных очков меня не интересует,т.к. лично моя семья за время всех посещении ни разу Ваше имущество не портили. Спасибо за предложение насчёт бесплатного посещения,но желания ходить в Ваш кинотеатр больше нет. Дети не хотят ходить в Байду. Успехов в улучшении работы…

  5. Максим:

    Место в 11ом ряду рассчитано на двоих?
    То есть на двоих покупается один билет?

  6. Людмила:

    Подскажите на ребенка 3.5 лет билет нужен?

  7. Алина:

    А что, брони больше нет? Ходила на свой день рождения в Байду на «Гринча» и заранее бронировала, все было замечательно, хотела забронировать на «Алиту», но не получилось, хочу сейчас забронировать на 23.02.2019 мультфильм (сходить всей семьей), но брони не вижу.
    Можете пожалуйста ответить или дать номер телефона по которому я могу забронировать.

  8. Наталия:

    Здравствуйте. Можно ли по сертификату попасть на допремъерный показ фильма? Дозвониться к вам не удалось :(

  9. Алина:

    Скажите когда будет расписание сеансов на фильм Джон Уик3 ?

    • Gogen:

      Доброго дня, пані Аліно!
      Розклад сеансів чекайте у п’ятницю, 10 травня.
      Дякуємо!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>